프레시라벨
FRESHLABEL
패션의류 브랜드 FRESHLABEL의 브랜드 아이덴티티를 제작했습니다. 브랜드 전략부터 패키지 디자인까지 진행한 이번 프로젝트는 브랜드 에센스와 프레시라벨, Guaranteed+Label의 디자인 모티브 ‘Square Brackets’를 통해 프레시라벨의 포용과 수용성, 열린 공간과 자유로운 확장성, 핵심 가치를 강조하는 프레임을 시각언어로 전달합니다.
We created the brand identity for the fashion label FRESHLABEL. From brand strategy to package design, this project visualizes the brand essence through FRESHLABEL and the design motif of Guaranteed+Label’s “Square Brackets.” The brackets serve as a visual frame that highlights FRESHLABEL’s inclusivity and receptiveness, while also embodying openness, freedom of expansion, and the brand’s core values.
December 2024
Branding
Project Team
Brand strategy: Moodmeter, YESUNG ENG
Creative direction: Heajin Hong
Design: YESUNG ENG
Lookbook photography: Daehoon Kim
YESUNG ENG
Art direction: Yejou Lee
Design: Jiseon Heo, Yeonsu Ahn, Yejou Lee
Product photography: Mihyun Son
Client: FRESHLABEL


























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